Veelgestelde vragen

 

Hoe kan ik bestellen en betalen als ik geen iDEAL heb?

Als u niet in de gelegenheid bent om via iDEAL te betalen, maar toch iets wilt bestellen, mail ons dan uw bestelling. De klantenservice zal contact met u opnemen over de wijze van betaling.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Neem a.u.b. telefonisch of per e-mail contact met ons op, wij proberen u zo goed mogelijk te helpen.

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Wanneer u binnen 14 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen of geen melding heeft gekregen omtrent de levering, neemt u dan contact op met de klantenservice. 

Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?

Nadat de retour gestuurde bestelling door ons is ontvangen en uw klacht is beoordeeld, wordt het bedrag automatisch naar u overgemaakt.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt binnen de webwinkel van Huisdiergedenken.nl betalen: via iDEAL en door een overschrijving per bank te doen.

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

U heeft een zichttermijn van twee weken, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. De klantenservice neemt contact met u op over de vervolgprocedure.

Levert de webwinkel ook in het buitenland?

Ja, maar hierbij gelden andere verzendkosten.

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

Uw bestelling wordt binnen 14 werkdagen te geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via "Mijn account" kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Bestellingen tot € 100,- worden met verzendkosten verzonden. Bestellingen boven de € 100,- worden zonder verzendkosten aan u verzonden. Uitzondering zijn leveringen in het buitenland, hiervoor gelden andere verzendkosten.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als u niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. De bezorger probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling alsnog binnen twee weken op een afhaalpunt afhalen.

Wat zijn de levertijden?

Een product wordt geleverd binnen 14 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met PostNL. Zij zullen uw bestelling binnen 5 werkdagen bij u aanbieden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. 
Is deze al wel verzonden, neem dan zo snel mogelijk contact op voor overleg.

Wij gebruiken 'cookies' om het gebruiksgemak voor bezoekers te vergroten en de website zo interessant mogelijk te maken. Er kan geen persoonlijke informatie zoals een telefoonnummer of mailadres uit worden herleid. De cookies worden dus niet gebruikt voor email- en telemarketingacties.