Veelgestelde Vragen

Het kiezen van de juiste maat urn is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder het gewicht en de grootte van uw huisdier, evenals de hoeveelheid as die u wilt bewaren. Hieronder vindt u een handige tabel die u als leidraad kunt gebruiken bij het kiezen van de juiste urn.

Deze lijst is gebaseerd op onze ervaring, maar kan per dier variëren. Bij twijfel kunt u altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag bij het kiezen van de juiste urn of sieraad voor uw geliefde huisdier.

Voor gedetailleerde informatie over een product, raadpleegt u de tab ‘Extra informatie’. Deze informatie vindt u bij ieder product in onze webshop.

Indien u kiest voor een urn waar niet alle as van uw huisdier in past, bieden wij de optie om de resterende as te bewaren in een standaard asblik of strooikoker.

Ja, wij helpen u graag bij het kiezen van het kiezen van de juiste urn of sieraad op basis van uw specifieke behoeften en voorkeuren. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze klantenservice.

Zodra uw betaling is verwerkt, ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Als u geen bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankafschrift om te zien of de betaling is voltooid. Het kan zijn dat er tijdens het betaalproces iets is misgegaan. Zodra uw betaling is verwerkt, ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Als u na een succesvolle betaling nog steeds geen bevestiging heeft ontvangen, controleer dan uw spamfolder.

U kunt binnen onze webshop betalen met iDeal, via overschrijving per bank of met Bancontact.

U heeft de keuze om uw bestelling thuis te laten bezorgen of deze op te halen bij een DUZN locatie.

Als u kiest voor thuisbezorging, ontvangt u een lege urn of sieraad. U kunt ervoor kiezen om de as van uw huisdier zelf over te brengen of om hiervoor een afspraak te maken op een DUZN locatie.

Wanneer u kiest voor bezorging op een DUZN locatie, wordt de bestelde urn of sieraad op deze locatie gevuld met de as van uw huisdier. Zodra uw bestelling compleet is en afgehaald kan worden, nemen wij telefonisch contact met u op.

Thuisbezorging kost € 12,09 aan verzendkosten. Bezorging bij een DUZN locatie is gratis. Bezorging bij een DUZN locatie is alleen mogelijk wanneer uw huisdier bij ons wordt gecremeerd.

Als u kiest voor thuisbezorging, ontvangt u een lege urn of sieraad. U kunt ervoor kiezen om de as van uw huisdier zelf over te brengen of om hiervoor een afspraak te maken op een DUZN locatie.

Wanneer u kiest voor bezorging op een DUZN locatie, wordt de bestelde urn of sieraad op deze locatie gevuld met de as van uw huisdier. Zodra uw bestelling compleet is en afgehaald kan worden, nemen wij telefonisch contact met u op.

Ja, u kunt tijdens het bestelproces zelf een afleveradres opgeven.

De levertijd varieert per product. Een product zonder gravure wordt binnen 10 werkdagen geleverd. Producten voorzien van een gravure worden binnen 15 werkdagen (metaal en keramiek) of 25 werkdagen (glas) geleverd.

Wij bieden momenteel geen spoedbestellingen aan. We raden u aan om de geschatte levertijd in gedachten te houden bij het plaatsen van uw bestelling.

Op dit moment bieden wij nog geen track en trace aan.

Wij leveren momenteel in Nederland, België en Duitsland.

Wanneer uw bestelling binnen 10 werkdagen (of 25 werkdagen indien u een product met gravure heeft besteld) nog niet is bezorgd, neem dan telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice.

Ja, wij bieden garantie op fabricagefouten en producten die beschadigd zijn aangekomen. Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice als u vermoedt dat uw product een fabricagefout heeft of als u een beschadigd product heeft ontvangen.

Ja, u heeft twee weken de tijd om uw product retour te sturen. Helaas kunnen wij geen gepersonaliseerde of gebruikte producten terugnemen. Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice over de retourprocedure.

Helaas kunnen wij gepersonaliseerde producten niet terugnemen, tenzij er sprake is van fabricagefouten of schade tijdens het transport. Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice als u een probleem heeft met uw gepersonaliseerde product.

Nadat we uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag automatisch naar u teruggestort.

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice.

Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice als u per ongeluk het verkeerde product heeft ontvangen.

Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice als u een beschadigd product heeft ontvangen.

Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice. Wij staan klaar om u te helpen.

U kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op 085 – 237 63 67 of een e-mail sturen naar klantenservice@dierenuitvaartzorgnederland.nl.