Home PageKlantenservice

KLANTENSERVICE

Hoe kan ik bestellen en betalen als ik geen Ideal heb?

Indien u niet in de gelegenheid bent om via Ideal te betalen, maar toch iets wilt bestellen, mail dan uw bestelling naar ons toe. Hierop zal de klantenservice contact met u opnemen over de wijze van betaling.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice.

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Wanneer u binnen 14 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen of geen melding heeft gekregen omtrent de levering, neemt u dan contact op met de klantenservice

Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

 

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?

U kunt uw product retour sturen via de achterzijde van de pakbon. De klantenservice neemt vervolgens contact met u op.

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt binnen de webwinkel van Huisdiergedenken.nl betalen: via iDEAL en door een overschrijving per bank te doen. Binnenkort kunt u ook betalen door middel van CreditCard en PayPal.

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

U heeft een zichttermijn van twee weken, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. De klantenservice neemt contact met u op over de vervolgprocedure.

Levert de webwinkel ook in het buitenland?

Ja, maar hierbij gelden andere verzendkosten. Vraag onze klantenservice hiernaar.

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

Uw bestelling wordt binnen 14 werkdagen te geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via "Mijn account" kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Artikelen tot € 100,- worden met verzendkosten verzonden. Artikelen boven de € 100,- worden zonder verzendkosten aan u verzonden. Uitzondering zijn leveringen in het buitenland, hiervoor gelden andere verzendkosten.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. De bezorger probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling alsnog binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.

Wat zijn de levertijden?

Een product wordt geleverd binnen 14 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met PostNL. Zij zullen uw bestelling binnen 5 werkdagen bij u aanbieden.

Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?

Binnen de webwinkel van Huisdiergedenken doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, belt of mailt u dan direct met  Huisdiergedenken. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Is deze al wel verzonden, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling

Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?

Iedereen kan klant worden bij Huisdiergedenken. Voorwaarde is dat uw betaling via een Nederlandse bank verloopt en dat u het product laat afleveren op een adres binnen Nederland. U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door een vinkje te plaatsen in de kolom verwijderen achter dit product. Daarna klikt u op "Winkelwagen bijwerken". Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal". Als u daarna op "Winkelwagen bijwerken" klikt, worden de juiste prijzen getoond.

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen. Als u klikt op "Winkelwagen" gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

Hoe kan ik een product bestellen?

U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "In winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop [ ] te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op "Afrekenen" te klikken

Hoe kan ik een product zoeken?

Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven en onderaan in het midden de functionaliteit "Search". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

Wij gebruiken 'cookies' om het gebruiksgemak voor bezoekers te vergroten en de website zo interessant mogelijk te maken. Er kan geen persoonlijke informatie zoals een telefoonnummer of mailadres uit worden herleid. De cookies worden dus niet gebruikt voor email- en telemarketingacties.